torstai 2. syyskuuta 2010

Kerhopaita



Huomenna aamulla alkaa esikoisella tämän syksyn ensimmäinen kerho. Hyvä syy ommella uusi paita. Neiti sai itse valita kaikki kankaat ja resorin. Paidasta olisi tietenkin tullut pinkki, mutta koska pinkkiä kangasta ei ollut riittävästi, hän tyytyi pinkkiin lintuun keltaisessa paidassa. Oletin hänen valitsevan jonkun kivan jofotexin kankaan, mutta olin väärässä. Kankaat r-collectionilta. Linnussa olevat tilkut ovat jämäpaloja mikä mistäkin.







Sain Esmeralda´s-blogista blogihistoriani ensimmäisen tunnustuksen. Kaunis kiitos! Tämä on tainnut kiertää blogimaailmassa niin perusteellisesti, että en osaa antaa tätä erityisesti kenellekään. Kaikki blogiani lukevat blogistit ovat sen varmasti ansainneet, joten ota toki mukaasi. :) Paljon on kivoja blogeja olemassa ja mukava on saada niistä itselle ideoita!

Ja tässä tunnustukseen kuuluvat seitsemän asiaa itsestäni:

- olen kova syömään karkkia
- käyn töissä 2-3 päivää viikossa ja loput päivät hoidan lapsia, kotia ja vähän harrastankin
- olen erityisen ylpeä erityislapsestani, joka on juuri oppinut kuivaksi.
- minulla alkaa huomenna kesäloma!
- haaveilen uudesta kamerasta
- olen kummitäti kymmenelle lapselle
- olen illan virkku, aamun torkku...

3 kommenttia:

  1. Tosi hieno paita, sinä se osaat! :)

    VastaaPoista
  2. Kiva paita.

    Meillä esikoinen valitsee yleensä yksiväristä ja haluaa siihen jonkun pienen kuvan. Nyt meillä on ihan yllättäen nahisteltu, että kuka saa viidakkovelourin

    VastaaPoista
  3. Kiitos!

    Harjoitteluahan tuo ompeleminen on vaatinut. Nyt alkaa pikku hiljaa sujumaan niin, että voin olla itsekin usein tyytyväinen.

    VastaaPoista