lauantai 26. syyskuuta 2009

Uusi ystävä




Menin eilen kauppaan ja ostin saumurin. Olen haaveillut siitä vuosia. Mutta koska se ei ole ollut välttämättömyys, on muut jutut menneet aina edelle. Anopin saumuria olen joskus vaippojen tekoon lainannut. Mutta nyt minulla on ikioma saumuri! JEEEE! Aina niin kannustava mieheni totesi kyllä, että en tule koskaan vaatteita ompelemalla sitä summaa säästämään. Olen itse toista mieltä.

Jotain olen saanut jo aikaiseksikin. Lisäilen niitä jossain vaiheessa tännekin.

4 kommenttia:

  1. Mä oon kade sulle tosta saumurista...

    VastaaPoista
  2. Ei muutaku ostoksille vaan. Suosittelen. On se vaan näppärä peli.

    VastaaPoista
  3. WAU! Minä myös odottelen saumuria saapuvaksi :) On jo tilauksessa! Kumma ompeluinto päällä, välillä kotiväki meinaa tuskastua täällä tilkkujen ja langanpätkien sekamelskassa. Luomisenintoa! t.H.M

    VastaaPoista
  4. Se tää syksy saa käsityöinnon päälle ainakin täällä päin. Antaa kummasti valoa synkkiin ja pimeisiin iltoihin.

    VastaaPoista